Pro vozidla koncernu Volkswagen opravujeme tyto problémy.
Nahrání řídících jednotek motoru
Na novějších modelech koncernu VW zhruba od roku 2014 se při havárii často poškodí i řídící jednotka motoru. Při opravě vozu a při výměně řídící jednotky za jinou je ale velký problém novou jednotku k vozidlu nahrát. S tímto problémem vám dokážeme pomoci.
- Můžeme opravit originální poškozenou jednotku nebo vytvoříme klon původní jednotky a nahrajeme ho do jiné řídící jednotky. Řídící jednotky máme často skladem, proto je možné vše vyřešit na dálku.
- Pokud na vozidle z nějakého důvodu nemáte žádnou jednotku, je nutné k nahrání přistavit celé vozidlo. Doba této opravy se liší dle modelu, typu jednotky a automatické převodovky.
Oprava řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1
Na vozech koncernu VW od roku 2009 až do roku 2015 s motorem 1.6 TDI se vstřikováním paliva systému Siemens / VDO / Continental PCR 2.1 se často stává, že je řídící jednotka motoru vytopena dešťovou vodou.
Takto vytopenou jednotku opravujeme do 3 pracovních dnů. Může se stát, že řídící jednotku už nelze opravit výměnou koncových ovladačů. V takovém případě je nejlevnější variantou jednotku vyměnit za použitou a nahrát ji k vašemu vozu. Jednotky máme skladem.
Dieselgate
Často přehráváme jednotky s motorem EA 189 u kterých byl proveden Dieselgate do starých původních hodnot, jak vozidlo opustilo výrobní závod. Toto přehrání trvá zhruba jednu až dvě hodiny a je na počkání.
- Modifikace výkonu
- Vypnutí EGR
- Vypnutí klapky sání
- Vypnutí DPF
Upozorňujeme, že některé úpravy mohou ovlivnit emisní systém. Vozidlo pak nemusí projít na Emisní kontrole.
Kódování při výměně ECU
- Při výměně jednotky ABS
- Jednotky parkovací brzdy Passat
- Při výměně navigačních systému
- Při montáži tažného zařízení
- Při výměně elektrického serva
- Kódujeme veškeré jednotky koncernu VW
- Při výměně ECU motoru, převodovky, Gateway, Centrální elektroniky ”BCM”
Kódování při dodatečné montáži na koncernu VW
- Brzdový asistent deaktivace-aktivace
- Tempomat
- Montáž ESP
- Montáž DSG
- Montáž Climatronicu
- Montáž MAXIDOT
- Montáž Xenonu
- Montáž parkovacích asistentů
- Montáž mlhových světel
- Montáž LED světel
- Překódování celého vozu z Anglického provedení na Evropské včetně výměny přístrojové desky
Oprava chyby serva řízení
Po nárazu následkem havárie se do elektrického posilovače řízení ukládá závada, která deaktivuje motor posilovače řízení a znemožní tak jízdu. Jednotku posilovače vám znovu aktivujeme a nastavíme.
Kód chyby: 18017/P1609/005641/6351360
Nahrání vstřikovacího čerpadla 2.5 TDI VP
Na motorech 2.5 TDI V6 koncernu VW je součástí imobilizéru také vstřikovací čerpadlo Bosch VP. Toto čerpadlo se bohužel po určité době pokazí a je nutná jeho výměna. Použité nebo nové čerpadlo vám k vozidlu nahrajeme zhruba za 15 minut. Vše je možné vyřídit u vás, nemusíte nikam jezdit.
Nahráváme na vozidlech:
Škoda Superb, VW Passat, Audi A6 a A8
Vířivé klapky a klapky sání
Na dieselových motorech koncernu VW (1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.7 TDI a 3.0 TDI) často dochází k problémům s vířivými klapkami a klapkami sání, které škrtí přísun čerstvého vzduchu do motoru. Časem se ale stává, že jsou klapky a EGR ventil zalepené od výfukových zplodin a vozidlo přestává správně fungovat.
Klapky vám dokážeme elektronicky vypnout. Zůstanou tak trvale zavřené a už nebudou působit problémy.
Opravy koncern VW
Ceník oprav
Úpravy řídících jednotek (podle modelu) | od 800 Kč |
Nahrání řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1 | od 1 500 Kč |
Výměna + nahrání řídící jednotky 1.6 TDI PCR 2.1 | od 8 000 Kč |
Úprava Dieselgate | od 2 500 Kč |
Kódování řídících jednotek | od 800 Kč |
Oprava chyby serva řízení | od 800 Kč |
Nahrání vstřikovacího čerpadla 2.5 TDI VP | 1 500 Kč |
Oprava vířivých klapek a klapek sání | 2 500 Kč |